lauantai 22. tammikuuta 2011

Miksi join kahvia??

Kello on puol 2 aamuyöllä ja mua pitäis väsyttää kun oon nukkunu viikolla aika vähän. Mutta kun ei väsytä. Join kahvia 11 aikaan illalla niin en sitten tiiä, että onko se vai oonko muuten vaan sekasin.
Mä melkeinvoitin äsken ristinollassa, mutta kun kaikki pelas tosi ikävästi niin jäi voitto melkeinvoitoks. 
Meillä kotona kuunnellaan joka ilta jotain musiikkia perjantaina ja sunnuntaina mitä sattuu ja lauantai iltaisin suomipopin parhaita bileklassikoita. JES! Tänään kuunneltiin eka tehareita ja nyt soi sekotuslatinolevy jossa ei muuten olisi mitään vikaa. Mutta. Se on kuultu niiiiiiiin monta kertaa niin rupee jo tympimään.
Ja mun maha on päättänyt seota. Siis jos syön aamulla paljon niin on koko päivän kauhea nälkä. Jos syön aamulla vähän niin ei ole oikeastaan koko päivänä nälkä. Onks tossa mitään järkee kun sen kuulemma pitäs olla toisinpäin??
Sain siivoushommat tehtyä paitsi pyykinpesun ja sen teen huomenna jos muistan/jaksan/olen hereillä. Ja vaatekaappi pitäis siivota. Taas. Kun mun vaatteet mystisesti katoaa pyykistä niin myllään aina koko vaatekaapin läpi ennen kuin joku tulee etsimä vaatekappale päällä "Eksä enää käytäkään tätä? Täähän on ihan uus." ja kun samat paidat mahtuu kaikille suurinpiirtein päälle niin helposti menee sekasin.
Tänään mulla oli koulussa sellanen rastaponnari eli siis tavallinen ponnari jossa on kiinni huoparastoja. Aina kun pidän tota ponnaria niin ainankin yksi ihminen tulee kysymään että "Onks sulla rastat!?".
Rastoista siis olen haaveillut jo puolitoista vuotta, mutta kun haluan niistä heti aika pitkät niin annan hiusten vielä kasvaa syksyyn. Värin kanssa voi tulla onkelmia kun hiuksissa nyt liila väri niin varmaan sitten juurikasvulle värjäys ja sitten rastoitus. Toivottavasti ei tule kovin työlästä operaatiota...

Joku sano, että nää postaukset on tosi pitkiä, mutta mun mielestä tääkin esim. on ihan perus. Liian pitkä/lyhyt?? Kommenttia ihan minkälaista tahansa esim. blogivinkkejä, ehdotuksia, haukkumista, ideoita voi lähettää vieläkin osotteeseen cofffee.addic@gmail.com, TAI kommentoida.

1 kommentti: