sunnuntai 30. tammikuuta 2011

Maniimaniiimaniii!

Ja edelleenkin on se kameran osto työlistalla. Sain mammalta synttärirahaa 30€ jo nyt kun on synttärit vasta maaliskuun alussa. Auttaa kamerarahastoa josta on päässyt 20€ katoomaan ja mulla ei oikeasti ole mitään tietoa, että minne ne katos! (Kameran ostosta löytyy postauksia melkein kuukauden takaa.) Muuten on loppupäivä mennyt rennosti ja kaamosmasennus hellittää. Tänäänkin heräsin pirteänä aamulla(vai päivällä) 12. Jos en olis mut oltais tultu kiskomaan ylös viimeistään vartin yli. Suunnittelin kaiken täydellisesti ennen kuin mulle kerrottiin, että suunnittelin väärän suunnitelman mukaan. Ei näin.
Ens vkl on tarkotus että tänne tulis mun kolme kaveria yöks. Sitä seuraavana olis ollu vaihtoehdot
a) Seurakunnan järjestämä äiti-tytär vkl
b)Viikonloppu isäni kanssa ILMAN KONETTA
c) Itse järkkäämä viikonloppu kaverin kanssa Lammilla
Aukoton suunnittelu. Mutta sitten...
 "Hei Katja se äiti-tytär viikonloppu on sit muuten vasta 18. päivä.". Että se viikonloppu vielä auki sitten.
Mun kantsii varmaan vaihtaa tota mun kännykkäpakettia 1200 tekstarin pakettiin kun emmä puhu puhelimessa ollenkaan!
Ja ostettavan kameran pitää olla vähän samannäkönen kun vanha ettei vanhukset huomaa, että hukkasin sen jo viime kesänä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti